lunes, 20 de abril de 2015

La por.
Avui parlaré sobre la por. Segons la definició de la por es  una emoció que serveix per a avisar d'un possible perill. Per a mi la por es una eina a utilitzar per els humans, sempre i quant estigi controlada completament, m’explique.
En el meu cas personal, encara moltes vegades tinc por sobretot quant tinc que eixir a parlar en públic d’avant de molta gent, però, es la mateixa por a fer-ho mal la que em fa fer-ho be, ja que tenint controlada aquesta por el prepares millor en els teus defectes i intentes corregir els possibles errors per a que vaga tot com la seda. També podríem posar un altre exemple, els soldats quant van a la guerra, ells també tenen por però es necessària ja que els mantindrà amb vida, tens que tindre eixa sensació de por per a poder estar alerta davant qualsevol acció. Per tant la por es pot dir que ens prepara millor davant qualsevol situació d’estrès.
Però sempre te que estar controlat aquest sentiment, ja que per exemple a l’hora de fer esport si vas amb por tindràs mes possibilitats de lesionar-te, però, tenint-la controlada podràs millorar i realizar mes exercicis que no hagueres imaginat que faries.
Per tant vaig a reafirmar que la por es un sentiment molt útil en els humans encara que sempre te que estar controlada completament des del meu punt de vista.


No hay comentarios:

Publicar un comentario